My story – Andrea.Z Style

Azi va prezentam povestea unei artiste handmade foarte talentata. Creatiile ei ies in evidenta prin originalitate si executie impecabila. Este vorba despre Andrea Z.
Spune-ne cate ceva despre tine.
Ma numesc Andrea Zelenak,, am 33 de ani si sunt din Arad. Profesia mea oficiala este de economist, pe care am si profesat-o, dar acum sunt in concediu matern pana in decembrie. Am o fetita superba de 1 an si 9 luni, Renate, care este lumina ochilor mei si abia astept sa mai creasca putin sa putem face impreuna handmade. Este deja mare amatoare de bijuterii🙂
Cum ai ales numele?
Numele de “Andrea.Z Style” vine de la numele meu Andrea Zelenak. L-am ales cand mi-am facut blogul si pentru ca nu am gasit altceva care sa-mi placa, asa  a ramas. M-am gandit la un moment dat sa-l schimb, dar toata lumea asa ma cunoaste.
Cum ai inceput sa creezi obiecte handmade?
Oficial, in martie au fost 3 ani. Neoficial, ma jucam de-a handmade de cand ma stiu. De mica imi fac bijuterii, am tricotat, mi-am cusut genti, le-am facut haine la papusi, felicitari pentru ocazii mai speciale, si mi-am decorat si pictat toate cutiile din casa.  Si pentru ca ma stiam indemanatica am decis sa-mi fac singura invitatiile si marturiile pentru nunta.Asa am descoperit forumuri si bloguri cu handmade, am descoperit magazinele online cu materii prime. Initial mi-a placut ideea de sarma dar m-au mancat degetele sa incerc polimerul asa ca asta a fost prima achizitie Si asa am inceput partea de handmade denumita AndreaZ.Style.
Ce materiale folosesti?
Cam orice pica la mana. Acum mi sa pus pata pe soutache, dar lucrez si cu polimer, sarma, margele. Am incercat si tehnica servetelului, am multe cutii in uz personal decorate astfel. Din cand in cand incerc sa le combin. Imi place sa incerc tehnici noi, materiale noi, si nu cred ca voi ramane mult la aceeasi material sau tehnica.
Primul obiect creat si povestea lui.
Asta e o intrebare foarte grea.  Prima de care imi aduc aminte a fost foarte demult, eram o copila, si gasisem un colier foarte lung al mamei mele din mai multe seminte, printre care si de mar si ceva seminte maronii, mici si ovale. Nu stiu ce fel de seminte au fost dar erau gaurite si pe orizontala si pe verticala si au fost si lacuite. Am luat guta de la bunicul meu pescar si am modificat colierul mai excat din acele seminte maronii am facut un pandant foarte interesant si frumos, iar din semintele de mar si o parte din semintele maronii , am facut colierul. A iesit foarte bine, mamei nu i-a venit sa creada ca a fost facut de mine. Pana la urma a fost facut cadou  colierul respectiv unei prietene foarte bune a mamei care sa indragostit de el.
Creatia preferata si povestea ei.
Nu am o creatie preferata,  ma indragostesc de fiecare in parte in timp ce este lucrat, si cand sunt gata le-as pastra pe toate.
Combinatia de culori preferata.
Mie personal imi place nergu, gri, maro, dar incerc sa nu le folosesc foarte mult in creatiile mele. De cand lucrez cu soutache, incerc sa-mi fac si garderoba mai colorata
.
De unde vine inspiratia pentru tine?
De pretutindeni. Imi plac florile colorate, de acolo ma inspiram pentru floricele de lopimer dar am o floricica inspirata si de pe o fata de masa de la bunica. Am o colectie mare de poze cu cladiri din orasele de pe unde am umblat, cu ornamante foarte interesante.  Sau pur si simplu ma loveste ideea, sa mai intamplat sa visez piesa, iar mai nou in parc la joaca cu fiica mea. Am un carnetel tot timpul cu mine, si imi notez sau schitez cate o idee.
Handmade full time sau part time?
Deocamdata part time, dar sper ca la un moment dat sa fie full time.
Ce mai faci inafara de handmade?
Sunt mamica, a unei fetite de 1 an si 9 luni, si cu ea imi petrec toata ziua, afara la joaca, pana nu vine toamna. Este un job pe care nu l-as schimba cu nimic de pe lumea asta.
Planuri de viitor?
Mi-ar pace sa am un mic magazin handmade,  cu atelier, cu spatiu pentru workshopuri, sa pot face asta fulltime.
Cum te gasim?

Leave a Reply

